{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نامردی خیلیا دیگ نایی برامون نذاشته😔🥀💔

نامردی خیلیا دیگ نایی برامون نذاشته😔🥀💔
دیدگاه ها (۰)

کاش داشتیم ی همچین کسیو 🥀😔

ب حرف نیس ک....

شینگیلی نایی نای

من زندگی میکنم تا نایی باقی مونده

دیگه نایی نمونده...!)))من تنهایی اندازه کل اَبرا باریدم الان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط