{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥹

🥹
دیدگاه ها (۳)

آدما تا‌وقتی که بهتر‌از تُ گیرشون نیاد باهات خوبن!

درد و دل کردن با بعضی آدما مثلپرکردن اسلحه ی هست که قرارهبعد...

در هیاهوی مغزم تنها چیزی که گم شدس جوانیه ...

نداره برا کسی اهمیت حتا مردنت؛

https://wisgoon.com/togaaaa

خیلی نازین روحتون شاد🖤

https://wisgoon.com/togaaaa

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط