{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

i was never enough...

i was never enough...
دیدگاه ها (۰)

i don't speak german...🛐🛐🛐🛐A_AAA_A

Friendshipppppppl🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

BILL KAULITZ😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛

MY WOMENNNN😛😛😛🤭🤭

𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕: “You wouldn’t get it. You’ve never been owned.”𝙷𝚞𝚜𝚔: ...

«کاش مثل دوران کودکی، فقط اسمِ خدا برای آروم شدنم کافی بود.»...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط