{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نخواه معذرت ازم پس

نخواه معذرت ازم پس
فالو=بک
دیدگاه ها (۳)

ما رو باش دلمو به کی خوش کردیمفالو=بک

امسال هم زود گذشت اما با چه درد هایی...

نور چشمای تو یه کاری کردفالو=بک

ولی چقدر صداش غم دارهفالو=بک

هیچوقت ازم نخواه که دستامووون جداشه؛من بی تو=میمیرررررررررم....

بخاطر بی کیفیتی معذرت میخوام 🥲سلام قشنگم خوشحال میشم منو لای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط