{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بستگی داره اون فرد چطور باهاش رفتار کنه

بستگی داره اون فرد چطور باهاش رفتار کنه
دیدگاه ها (۰)

وای من قبلا چقدر خوشحال تر بودم😂

چند روز از ویسگون مرخصی گرفتماوضاع روحی خوبی ندارمفعلا خدافظ

آدم نباید فراموش کنه چطوری باهاش رفتار کردن،تو چه موقعیتی قر...

این چی میگه دیگهههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط