{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غلط غلطه ولی بعضی غلطا دلیل دارن..!

غلط غلطه ولی بعضی غلطا دلیل دارن..!
دیدگاه ها (۱)

ما از خودی میخوریم همیشه..!

جایگاه اول اخر همه همین‌جاست...!

این دنیا اون دنیا نداریم اشتباه اشتباس....!

ما دختراا خیلی بهمون توهین میشه و مزاحممون میشن ولی ما خودمو...

جهت جلوگیری از اغتشاش در آینده نزدیک به دلیل سیاست های غلط.....

بعضی ها نه شخصیت دارن نه ظاهر.‌‌‌‌...

از این غلطا 😎👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط