{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی مردیکخ حرومی گو میخوری مسخره می‌کنی

هعی مردیکخ حرومی گو میخوری مسخره می‌کنی
دیدگاه ها (۵)

من فداتون بشم

منم خیلی شیر ‌موز شیر کاکائو دوست دارم قدیم متنفر بودم الان ...

فقط می‌خوام مال تو باشم

عزیزم شما گوه میخوری پست های منو گزارش می کنی 🔪😊 کونت می سوز...

میخوای منو مسخره کنی؟😃

هعی...خوشحال میشم حمایت کنی...☁️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط