{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد از تموم چیزایی که پشت سر گذاشتم و هنوز میخندم؛

بعد از تموم چیزایی که پشت سر گذاشتم و هنوز میخندم؛
نه بخاطر اینکه قوی‌ام؛
بخاطر اینکه دیوونه‌ام...!!
دیدگاه ها (۱)

اینا همون مافیای فیکشنمون هستن 😍😍😍😍😍😍

روی دختره کراش زدم میشه بگین اسم دختره چیه؟‌LOVE ÀŔMÝ #بیدان...

لطفا اسم آهنگ و بگین ممنون#تهیونگ

چه روزایی بهم گذشت....

چون زیاد بود پشت سر هم گذاشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط