{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوج میگرفتم

اوج میگرفتم
دیدگاه ها (۲)

اه

قرار نیست:)(:

☺️

این پروانه ها میگیرن .....سراغت را ازمن😓

تازه باهاش سیس هم میگرفتم🤣🤣

بهترین روشی بود که یاد میگرفتم😭

بخدا اگه خودم نمی‌دونستم اینا باتمن با تاپ اشتباه میگرفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط