{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما همه تو زندگی سختی های زیادی کشیدیم

ما همه تو زندگی سختی های زیادی کشیدیم
یه عده کنارمون...همراهمون ..رفیقمون بودن
یه عده ای هم دمشون گرم.نشستن و فقط تماشا کردن
دیدگاه ها (۰)

❤️👉💔

شبتون خوش🤞

🤞 A🌹🌹🤞

صبحت بخیر ....🤞🌹🤞

📌صحبت‌های قابل تأمل یه هم‌وطن مهاجر که واقعیت‌های جالبی از م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط