{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم بودن سخته

ادم بودن سخته
دیدگاه ها (۰)

بدبخت اکازا که البته خدا رحمتش کنه

من اوبانایم تو چه ماهی هستی

اخیع

ممنون بابت حمایتاتون

انتظار سخته فراموش کردن سخت تراما اینکه ندونی باید فراموش کن...

اوکی واقعا درک این صحنه سخته... زیادی سخته💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط