{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعدا

دیدگاه ها (۰)

خیلیییییییی قشنگه

بعدا؟!بعدا وجود نداره…بعدا چای سرد میشه…بعدا آدم پیر میشه…بع...

بعدا ؟ بعدا منطقی میشم ،بعدا پشت سرمم دیگه نگاه نمی‌کنم ،بعد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط