{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لااقل تو بام بمون نزار بشن چشمای من‌خیس.....✔🥀💔

لااقل تو بام بمون نزار بشن چشمای من‌خیس.....✔🥀💔
دیدگاه ها (۱۰)

جان جان🤪😅😍😍😋😋✔🥰🤤🤤

👍🥰🥰😍

نه جونم چیزی که تموم شده دیگه تموم شده خدارفتگان شماروهم بیا...

خدایا نزار آدمهای خوب از خوب بودن قلبشون خسته بشن🫀

مراقب الماس ابی رنگ زندگیت باش...💎💙نزار شیشه خورده های تو خی...

عوضی لااقل تو خوابم نیا..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط