{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خابتو شبا میبینم...

من خابتو شبا میبینم...
دیدگاه ها (۴)

دوص دارم یکیو بازنجیر ببندم بگم مال منه همه گمشید:))+

اوکی ولی عین ک طرف دوصت داره و ط ن خیلی کیریه:)))) نظر؟

من خابتو شبا میبینم....شبا میبینم

محتوای خوابم :

بدون تو دارم میمیرم #نمیتونن اینا جاتو بگیرن# من خوابتو شبا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط