{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یه کم از بغضم کم بشه..😔

کاش یه کم از بغضم کم بشه..😔
دیدگاه ها (۰)

محکومم ب زندگی،ای زندگی از من بگذر....

کاش حداقل میتونستم بی تفاوت باشم ب خیلی چیزا ب آدما ب دوست د...

خدایاحال دلمو میدونی،آرومم کن.....

حالمون خوش نی رفیق....

وای این دوتا خیلی به هم میان

ست... کی میاد کاچان بشه؟... من یه کم زیادی تنها موندم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط