{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان هم یک احمقم 🤌😃

الان هم یک احمقم 🤌😃
چرااااااااااااااااااااااااااا نمیتونم دل بقیه رو بشکنم ؟
چرا نمیتونم کسی رو ناراحت کنم؟
توروخداااااااااااااااااا بسه دیهههههه دلم نمی‌خواد آدم مهربونی باشم اینجوری فقط دارم همدم صدمه میبینم 😂💔
دیدگاه ها (۹)

https://wisgoon.com/nniknnikiهعی...... اون قولی که گفته بودی...

ارهههههه😃😃😃

https://wisgoon.com/nniknniki

ارهههههه

عسلام چرا من رو فالو نمی کنید هرچی به کانال مردم نگاه می کنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط