{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا من داداش ندارم ک باهاش دعوا کنم 🥺😂

چرا من داداش ندارم ک باهاش دعوا کنم 🥺😂
دیدگاه ها (۴۴)

کراااااااش دخترا 😂😂😂😑

😂😂🤦‍♀️

از اهنگش خوشم امد گذاشتم🙃

منم با داداشم … فوتبال بازی میکنم 🙃 به هرحال من فقط یکبار یه...

مامانم گوشیت رو بده چک کنم

داداش یواش تر، دعوا ک نداری😂♡ ⠀⠀ 〇⠀⠀ ⎙⠀‌ ‌ ⌲⁣ ˡⁱᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط