{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعن حقش نبود اینطور بمیره💔🥺🩸

دیدگاه ها (۱۳)

واییی

کمی خطر اسپویل💗🩸

انتقام شینوبو رو گرفت😆🦋

حاجی ولی جرایا حقش نبود بمیره

سوریون آدمای زیادی تو زندگیش از دست داد و درد و رنج های زیاد...

ایران دیگرنیازبه انسانها ندار حتی به رهبر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط