{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

x1cia 62198170

دیدگاه ها (۱)

مردم عادی : من میرم اینجاها تا با دوستام یا حتی خودم تنهایی ...

وایسا چچ؟؟؟

ببخشيد ولیحقققققتا کجا حقققق

#بلک پینک#تمرین #جیسو#لیسا#رزی#جنی

🤔😜😅😅😜🤔

تنهایی وگوشه گیری وداخل دل نگه داشتن خودباعث افسردگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط