{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ترانه بسیار زیبا.....چاوشی اللهی که روز اول طوفان شه ازسم

ترانه بسیار زیبا.....چاوشی اللهی که روز اول طوفان شه ازسمت شمال
دیدگاه ها (۰)

یونس پرنیان.......

الله بسیار زیبا.......

دکلمه بسیارزیبا.....

طبیعت قشنگ وموسیقی

خلاقیت اعتقادی...مذهبی...

🇮🇷🏴🎥 ترانه بسیار زیبا و البته بسیار تلخ «علی الاصول» را دربا...

🎥 آقای شهید بارها درباره مهمونی کیلومتری غدیر صحبت کردند...🔸...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط