{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نباید خودمونو ببازیم ما همه باهم هستیم🫂

نباید خودمونو ببازیم ما همه باهم هستیم🫂
دیدگاه ها (۴)

بچه ها روحیه تون رو از دست ندید الان فقط غصه نیست وقت انتقام...

بچه ها رهبر شهید شدن تسلیت میگم(:

Arash-am-k

این رسمش نبود ببازیم 🥀💔

چه امشب ببریم چه ببازیم تا آخر قلبم برای رئال می تپه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط