{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عزیز بومی...ابی

تو این ولایت ای با اصالت تو مونده بودی،تو هم شکستی...
دیدگاه ها (۰)

همین خوبه...

اشاره کن...ابی

سوته دلان...ابی

تو چی بودی که اینقدر تو قلبم عزیز شدی ؟

من ضعیف نبودم،تو برام خیلی عزیز بودی….#ایران #عشق#عاشقانه #ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط