{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پای تو وایسادم :)

دیدگاه ها (۰)

...

خواستم کمکش کنم :)

بهشون اعتماد نکنید :)

ی روزی خودت حذفش میکنی :)

پای هرچی وایسادم.....

به منی که تو روش وایسادم اگه پشتت بدتو گفت هرکی !

من سر سلام اولم وایسادم..........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط