{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا خیلی قشنگ می گه

دیدگاه ها (۰)

شبهای دراز بی عبادت چه کنم طبعم به گناه کرده عادت چه کنمگوین...

تو رستم تهمتنی بزن که خوب میزنی

فزت و رب الکعبه

سبحانک سبحانک سبحان

وای خدا خیلی خستم 😭کین کجایی حالم بدهه 😓خستممم 🥺حسم می گه کس...

راست می گه؟

راست می گه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط