{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تایپتون چیه؟

تایپتون چیه؟
خودم: ESFP
دیدگاه ها (۷)

مییسیی

این منم این خود منهه

تایپتون چیه ؟

تایپتون رو تو کامنتا بگید .من خودم intp ام ( تایپ خودمه نه س...

بیاین داستان خودتونو کراشتون یا رلتونو تو کامنتا تعریف کنید🫠...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط