{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکس بخواد

هرکس بخواد
در ذهن ما حضور داشته باشه
در زندگی ما وجود داشته باشه
"باید به ما احترام بزاره" .
دیدگاه ها (۰)

اوج بگیر که ببینی نه اینکه دیده بشی. اونی که باید ببینه می ب...

گل شقایق

چرا همچین چیزی باید وجود داشته باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط