{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولاش باهمه خوبی ولی وقتی تغیر کنی دیگه اون آدم خوب نیستی

اولاش باهمه خوبی ولی وقتی تغیر کنی دیگه اون آدم خوب نیستی
دیدگاه ها (۰)

اهریمن..من

از اکسو متنفرم

کدومشون بیشتر شبیه همن

میتونی گریه کنی اشک بریزی ولی دیگه از ما نیستی.

من بعد از خوندن این دیگه اون ادم سابق نمیشم 😭💔

تو ام عاشقمی مگه نیستی !!نیستم هستی!دیگه نیستمیعنی چی دیگه ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط