ترجمه خلاصه لایو جونگکوک🐰
ترجمه خلاصه لایو جونگکوک🐰
این اتاق خودمه! یه اتاق جدید نیست بیاید اول به آلبوم D-Day گوش بدیم. * شروع میکنه به آلبوم گوش دادن*
برام سواله که یونگی هیونگ چجوری کنسرت رو برگزار میکنه، کنسرت رو اوکی تموم کرد؟ فکر کنم خیلی استرس داشتم، متن آهنگ و یادم رفت و گند زدم… باید میگفتم که “یه نفر تو آینه هست که تو نمیشناسیش” بعد از “میبینم که خاکستر ها از پنجره میوفتن“ بعدش یه راست رفتم سراغ پارت “همه چیز اشتباهه”… پس واقعا از یونگی هیونگ و آرمی ها متاسفم آه… واقعا… ناراحتم… واقعا ناراحتم… آه واقعا… آه واقعا آه احساس میکنم دارم دیوونه میشم آرمی ها، ازتون معذرت میخوام دفعهٔ بعد، اگر فرصت برگزاری یه کنسرت دیگه رو داشته باشم، نباید اشتباه کنم آه واقعا حسرت برانگیزه. میخوام یه بار دیگه از اول انجامش بدم!تشویق آرمی ها باعث شد که یکم هل کنم ( ویدیوش اسلاید 2 هست بچم خیلی عذاب وجدان داشت )
من دیروز برای تمرین کنسرت یونگی هیونگ رفتم. اون خفنه. در اصل میخواستم وقتی میام روی استیج داد بزنم 'یونگی' ولی نزدم بعد اینکه رسیدم خونه، وای فایمو درست کردم و خونمو تمیز کردم و بعدش اومدم لایو، برای همین دیر شد میخواستم درباره اینکه امروز چیکار کردم حرف بزنم ولی امروز به جز ضبط و اجرا توی کنسرت زیاد کاری نکردم. برای فردا هم برنامه ای ندارم اه ... یونگی هیونگ معذرت میخوام ... متاسفم هیونگ .. *آلبوم و برمیداره* یونگی هیونگ باید یه چیزی مینوشتی رو آلبومم چرا فقط نوشتی جونگکوکا(از یونگی هیونگش آلبوم امضا شده گرفته )
کامنت ها رو میخونه*[آهنگ مورد علاقهات و برای آرمی ها بزن (به انگلیسی)] نه امروز باید به آهنگ های یونگی هیونگ گوش بدم *کامنت ها رو میخونه*
👧نه جونگکوک تو خیلی خوب انجامش دادی، ما حتی متوجه نشدیم
🐰 منظورت چیه که متوجه نشدیم؟؟ من خیلی واضح اون پارت و یادم رفت و نخوندم آهه کنجکاوم بدونم یونگی هیونگ داره چیکار میکنه *اسم یونگی و با آواز میخونه*
”ایان” بهم نگید ایان
در اسلاید 3 مشخصه که کوک از هرچی چند رنگش و میگیره
و در اسلاید 1 بچم داره به غذا فک میکنه
زمان اجرا کردن ‘Seven’، من یکی ایرپیسا رو از گوشم دراوردم ، و نمیتونستم صدا رو به خوبی متوجه بشم، پس فقط انجامش دادم آها من فقط صدای درام و شنیدم، و صدای میکروفون اونقدر بلند بود که درش آورد، در حقیقت فقط داشتم با ریتم درام میخوندم آه، اگه فقط اولش اشتباه نمیکردم ... آههه ... میتونستم پارت بعدیش رو هم بهتر بخونم .. آه کنجکاوم بدونم چیزی هست که آرمی ها پست کرده باشن(از ویدیوی اجراش) بذارین نگاه کنم. همه فن ها دارن میگن fucking هاها آه باید روی خوندن و اجرا کردنم کار کنم خیلی توش بدم
این اتاق خودمه! یه اتاق جدید نیست بیاید اول به آلبوم D-Day گوش بدیم. * شروع میکنه به آلبوم گوش دادن*
برام سواله که یونگی هیونگ چجوری کنسرت رو برگزار میکنه، کنسرت رو اوکی تموم کرد؟ فکر کنم خیلی استرس داشتم، متن آهنگ و یادم رفت و گند زدم… باید میگفتم که “یه نفر تو آینه هست که تو نمیشناسیش” بعد از “میبینم که خاکستر ها از پنجره میوفتن“ بعدش یه راست رفتم سراغ پارت “همه چیز اشتباهه”… پس واقعا از یونگی هیونگ و آرمی ها متاسفم آه… واقعا… ناراحتم… واقعا ناراحتم… آه واقعا… آه واقعا آه احساس میکنم دارم دیوونه میشم آرمی ها، ازتون معذرت میخوام دفعهٔ بعد، اگر فرصت برگزاری یه کنسرت دیگه رو داشته باشم، نباید اشتباه کنم آه واقعا حسرت برانگیزه. میخوام یه بار دیگه از اول انجامش بدم!تشویق آرمی ها باعث شد که یکم هل کنم ( ویدیوش اسلاید 2 هست بچم خیلی عذاب وجدان داشت )
من دیروز برای تمرین کنسرت یونگی هیونگ رفتم. اون خفنه. در اصل میخواستم وقتی میام روی استیج داد بزنم 'یونگی' ولی نزدم بعد اینکه رسیدم خونه، وای فایمو درست کردم و خونمو تمیز کردم و بعدش اومدم لایو، برای همین دیر شد میخواستم درباره اینکه امروز چیکار کردم حرف بزنم ولی امروز به جز ضبط و اجرا توی کنسرت زیاد کاری نکردم. برای فردا هم برنامه ای ندارم اه ... یونگی هیونگ معذرت میخوام ... متاسفم هیونگ .. *آلبوم و برمیداره* یونگی هیونگ باید یه چیزی مینوشتی رو آلبومم چرا فقط نوشتی جونگکوکا(از یونگی هیونگش آلبوم امضا شده گرفته )
کامنت ها رو میخونه*[آهنگ مورد علاقهات و برای آرمی ها بزن (به انگلیسی)] نه امروز باید به آهنگ های یونگی هیونگ گوش بدم *کامنت ها رو میخونه*
👧نه جونگکوک تو خیلی خوب انجامش دادی، ما حتی متوجه نشدیم
🐰 منظورت چیه که متوجه نشدیم؟؟ من خیلی واضح اون پارت و یادم رفت و نخوندم آهه کنجکاوم بدونم یونگی هیونگ داره چیکار میکنه *اسم یونگی و با آواز میخونه*
”ایان” بهم نگید ایان
در اسلاید 3 مشخصه که کوک از هرچی چند رنگش و میگیره
و در اسلاید 1 بچم داره به غذا فک میکنه
زمان اجرا کردن ‘Seven’، من یکی ایرپیسا رو از گوشم دراوردم ، و نمیتونستم صدا رو به خوبی متوجه بشم، پس فقط انجامش دادم آها من فقط صدای درام و شنیدم، و صدای میکروفون اونقدر بلند بود که درش آورد، در حقیقت فقط داشتم با ریتم درام میخوندم آه، اگه فقط اولش اشتباه نمیکردم ... آههه ... میتونستم پارت بعدیش رو هم بهتر بخونم .. آه کنجکاوم بدونم چیزی هست که آرمی ها پست کرده باشن(از ویدیوی اجراش) بذارین نگاه کنم. همه فن ها دارن میگن fucking هاها آه باید روی خوندن و اجرا کردنم کار کنم خیلی توش بدم
- ۴.۳k
- ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط