{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط اولش خوب بود که پرچم LGBT رو شکوند💀🗿

فقط اولش خوب بود که پرچم LGBT رو شکوند💀🗿
دیدگاه ها (۵)

چرا چرا بیلینگام 🗿

حق تا ابد

چاره ای جز این ندارم

نوع اول اونه نوع دوم منم🗿

خوب درومدددداولش فکر کردم بد میش_

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط