{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مره خوشم نمیته رفیق باشه هرجایی👿✋️🇦🇫

مره خوشم نمیته رفیق باشه هرجایی👿✋️🇦🇫
دیدگاه ها (۲۰)

🥰🇦🇫

با افتخار افغان هستم هرکی افغان هستی لایک و فالو یادت نره جی...

اگه مقبولی جرم می‌میبود چند سال زندانی میبودی مه خودم حپس اب...

منحرف ها دستایتان بالا😂🇦🇫

رفیق تا حالا بهت گفته بودم چقدر ازت خوشم میاد

امان ازدست هوبی ومیگه یونگی مره می

رفیق اگه رفیق باشه جنازشم بدرد میخوره🖤💯🪽🤙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط