{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یه دختره اسیب دیده هستم :)

من یه دختره اسیب دیده هستم :)
دیدگاه ها (۹)

Mood 🖤

خودم :متنفرم🖤:)

Mood🖤

هیی زندگی لعنتی 🥺🖕🏻

بچه ها یه مدت نیستم... کمرم توی والیبال به شدت اسیب دیده

خیلی بچه مواظبش هست که اسیب نبینه دختره

‌‌‌‌‌‌‌‌‌🎥 ماجرای بنر خاندان پهلوی و پرچم اسراِئیل در خانه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط