{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا ترک کردی

چرا ترک کردی
دیدگاه ها (۲)

هعی روزگار کاش از اول به فضای مجازی پا نمزاشتم 😢

آرزوم 😖

من واقعا تغییر کردم 💔😖

اینستات وصل شد بزرگوار ویسگون رو ترک کردی🥴ما هیچ ما نگاه 🙄

داداش چرا گروه ایلیت رو ترک کردی👀✨سانگون از آلفا درایو وان A...

ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش یار ما چون نیستی با هر که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط