{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

lost :)

دیدگاه ها (۰)

هرچی زمین خوردم از مهربونی بوده :)

وقتی ازم میپرسن چرا افسرده شدی :)

...

میرم تا دلت عاشق بمونه :)

BECAUSE I LOST MEI......I LOST MYSELF...........👤👤

yea, I'm lost

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط