{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهمیت ؟ نه اصلا 😭😭😭😭

اهمیت ؟ نه اصلا 😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

ولی رفاقت این دوتا ...

من از کره ای ها خوشم نمیاد عاشقشونم....

نه بابا من که حسود نیستم ....

واقعا عاشقشم ، این پسر ذاتن موده ...

اره بابا اصلا ۱۷ سال تفاوت سنی کی به کیه کی اهمیت میده مهم ع...

از دید نواصولگرایان وحدت باید پیرامون حرف‌های اون‌ها شکل بگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط