{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بگین فتوشاپ بود🗿

بگین فتوشاپ بود🗿
#آهنی_باش 😂
#سیگما
دیدگاه ها (۱)

وای این اتفاق خیلی برای من افتاده🗿💔🥲ولی اونجاییش بیشتر حال م...

🗿😂هشتگ، زارت.

گاییدین منو تو پیویانقدر زیاد نبودینا🤣

آموزش کشیدگی متن در فتوشاپ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط