{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگه به جهنم.....

میگه به جهنم.....
دیدگاه ها (۰)

موند به قلبم حسرتش

شیرین نجات

اره دیگه هرکس که با ما موافق هست توی کامنت ها بنویسه

چقدر دوستش دارم؟...اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛...

به جهنم .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط