{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا همچین کنسرتی رو بهمون بدهکاره .

دنیا همچین کنسرتی رو بهمون بدهکاره .
دیدگاه ها (۲)

دارم گریه میکنم میفهمید..^~^

دیس ایز مای ددی...

در اینجاست که نباید ددی مینسوک را فراموش کرد...

انشاالله همچین کنسرتی بعد آزادیش تهران

ولی دنیا رفاقتی مثل نیما و نیواد بهمون بدهکاره🙃#harumi#dazai...

دنیا یه برادر مثل استیو بهم بدهکاره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط