{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من سوار شدم شما چطور ؟؟

من سوار شدم شما چطور ؟؟
دیدگاه ها (۲۱)

اهنگ جسی (من دوست دارم اهنگش خیلی خوبه))..

نصف آهنگامو از اسنپ هایی که تاحالا سوار شدم کش رفتم:))😝

سوار تاکسی شدم گفتم از اوضاع خاورمیانه چه خبر؟گفت پیاده شو س...

ماشین گرفتم، راننده خانمی میانسال بود. سوار شدم، صفحه گوشیش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط