{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انقدر غمگین گذاشتم گفتم یکمم شاد بزارم و شاد باشم البته ب

انقدر غمگین گذاشتم گفتم یکمم شاد بزارم و شاد باشم البته به ظاهر😂😂🙃
دیدگاه ها (۱)

ندیدی .....:(تموم شد رفت دیگه این روزا نمیاد🥀

تا الان همه رو راضی نگه داشتم و خودم رو زیره پا خسته شدم باب...

آخه پسرا چرا اینجوری هستین؟😂 یکی بیاد واس من توضیح بده😂😂

آنقدر اذیتم نکنین🥺من کسیو ندارم🖤هوامو داشته باشع💔

غمگین بزارم یا شاد؟

آهنگ خوندن ریندو

یه چنتایی گذاشتم دوست داشتید گفتم دوباره بزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط