{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جوری که حسش کردم......

جوری که حسش کردم......
دیدگاه ها (۸)

گردالووو🥹🤏🏻🤏🏻🤏🏻

فردا تولد ددیه 🥹🥹🥹🥹🛐🛐🛐

ای جانم:)))اینم بخاطر تولدش ادیت خودمه 🤸🏻‍♀️

بانی کوشولو:))🤏🏻🍭چشماش= قند و نبات 🍬🍭🍫🍧🍨

bts💜 army ولی من عمیقا با تمام وجودم حسش کردم#bts

جوری که تغیر کردم وقتی موهامو کوتاه کردم

ولی جوری که من تلاش کردم...🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط