{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید گاهی فقط باید فراموش کنیم

نمیدونم فراموشی روش درستیه یا نه اما درباره اینکه چقدر میتونه تسکین دهنده باشمه مطمئنم
دیدگاه ها (۴)

مدت هاست که داریم با پیکسار تمرین میکنیم

ساید تاریک اون وو😈

....me:

🎙دکتر محمدجواد لاریجانی:🔴 ببینید جنگ و صلح این از اختیارات ر...

سیاسی اجتماعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط