{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی راستش بعضی موقع ها خیلی کراشم...

ولی راستش بعضی موقع ها خیلی کراشم...
دیدگاه ها (۳)

یکی بیاد دست بزنه به دست و پام...

چرا.؟

نمیشه یگم لعنت بر عشق چون واقعا یه حس عجیبیه...

چرا بهم پیام نمیده...

راستش بعضی اوقات نه..همیشه:))شماهم اینطور بودید؟

شخصا بگم من رو این شخص کراشم

برا همینه بعضی موقع ها کم حرفم..چون بعضی وقتا از حرف زدن پشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط