{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونم این سبک به صدام نمیاد ولی دوسش داشتم ...

امیدوارم ببخشید ....دیگه..
دیدگاه ها (۲۴)

ایرانم ...وطنم....پاره تنم ...

لایک و فالو. اگه دوست داشتین..

خب خب...ببخشید این چندروز فعالیتی نکردم چون داشتم روی صدام ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط