{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه برگشتن خیلی دیره....

واسه برگشتن خیلی دیره....
دیدگاه ها (۰)

عه اینا دقیقا ویژگی های منه/:

حق میبینم🫱🏻‍🫲🏽🗿

شاید نیاز داشته باشید با شنیدنش🥲🫱🏻‍🫲🏽

حق میبینید😂😔🍃

نگو واسه برگشت خیلی دیره...

تو واسه برگشتن منتظر منی ✨🥹

خیلی دیره مشتی#علی_گرامی #ایمووی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط