{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز با یکی دعوا گرفتم......

امروز با یکی دعوا گرفتم......
چرا دارم میگم مگه برای کسی اهمیت داره
دیدگاه ها (۱۵)

شاید کمکت کنه این حرف

چی بگم

کوروش شانس توئه نه من...

من باید اینو بزنممممم

میگم دوست دارم مگه کوری نمی‌بینی؟؟ #نیکا#نیکا_فلاحی

بنده مرض هاکایی گرفتم و پروف سم گوذاشتم

میگم جانا میدونستی تو چاره ی همه دردای منی.. من بهت احتیاج د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط