{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی اخر دوستاش فهمیدن من چقدر دوسش دارم و خودش نفهمید..

ولی اخر دوستاش فهمیدن من چقدر دوسش دارم و خودش نفهمید..
دیدگاه ها (۰)

آقا این نامردیه، من به همه گفتم ویسگون رو پاک کردم، به متین ...

بفرست براش:)

کمی ناراحتی:)

نام نام

فهمیدن که چقدر دوسش دارم؟ 🌿 ☆ ...¤ 《@RM 》 ¤... ☆ 🌿 ...

هیچوقت نفهمید چقدر دوسش دارم🫠🖤

هیچکس نفهمید ولی همه ادعای فهمیدن کردن🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط