{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی نیست دیگه 😭

چیزی نیست دیگه 😭
دیدگاه ها (۳)

نباید فوت کنی برادر ...🤡

نه فقط چجوری با توپ به اون سنگینی دارن بازی میکنن ؟؟؟💔

خلاقیت 🧀🗿

کاملا حق تأیید میشه واقعا قبول دارم 🗿

دیگه تو بی خوابیام کنارم نیست...دیگه تو حال بدیام کنارم نیست...

هیچی اونجوری که باید نیستغذاها دیگه خوشمزه نیستن قهوه دیگه ا...

دیگه هیچی مهم نیست... دیگه نه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط