{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۱۰۰ تاییی شدیممم

بچه ها هر درخواستی چیزی داشتین بگین سوالی چیزی هم بود درخدمت هستم
دیدگاه ها (۹)

انیمه های که شب باید تنهای دید

چرا ویلن های رو دوست داریم ؟

hunter x hunter

Tokyo revengers

اگه چیزی درباره ی پیجم یا خودم خواستید بیاین زیر این پست بگ...

خب بچه ها من قصد خودکشی دارم.... آخه... ولش... اگه درخواستی ...

درخواستی داشتین بگین می‌زارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط