{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

pov:تو و دوستت مثل قبل صمیمی نیستید:

pov:تو و دوستت مثل قبل صمیمی نیستید:
دیدگاه ها (۲)

واییی حاجییییلایو شهاب رو دیدین؟؟سه چهار تا لایو گرفتن ولی خ...

(: بدترین حس :

وقتی هم برونگرایی هم درونگرا::

دختر احمق:

یادش بخیر🌑🙂اسم صمیمی ترین دوستت چیه؟تقدیم به:H

Pov: برنامه امتحانی دادن و داری می خونه که خیلی اتفاقی دوستت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط