{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلیا میخندیدن بهم

خیلیا میخندیدن بهم
چقدر آدم بی رحم دیدم هعی🥀🖤
دیدگاه ها (۰)

من چه سوخت قلبمُهمه چه سود کردن🖤🥀🚶‍♀️

مثل تو نمیشم نمیخوام نمیشه 🥲🥀(:!

نوری نمیاد تا دلت پوره از تاریکی /:🥀🖤

امانت دار خوبی برای قبلم نبودی (:💔

اهم .... خدا بهم رحم کنه ... چیزهه

هعی چقدر هوا خوبه امروز

واو چقدر ادم انلاین موبینم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط